sábado, 15 de diciembre de 2012

Recitació d'un poema IV

Ahir 14 de Desembre a la classe de COED , vam realitzar la tercera sessió de recitació de poesia. També vam començar amb el mateix exercici que setmanes anteriors per tractar de relaxar-nos sobretot per a les persones que recitàvem.
En aquesta sessió em va tocar a mi recitar el meu poema de Joan Maragall que es titula "L'ànima de les flors" i aquest va ser el resultat:


La veritat es que estava bastant nerviosa abans de sortir , però una vegada estava a davant recitant el meu poema vaig saber controlar una mica aquests nervis.
Crec que ho vaig recitar adequadament, no tenia una postura estàtica  el volum , la velocitat i la entonació eren adequats, si que potser l'articulació podria haver millorat.
L'elecció d'aquest poema va ser perquè desprès d'una llarga cerca era el que més em va cridar l'atenció i el vocabulari era bastant senzill i em permetia poder memoritzar-lo millor.
A continuació una companya ens va mostrar un vídeo sobre Marçal Font Espí recitant un poema titulat "Huir" que ens va cridar molt l'atenció tant el poema com la seva manera de recitar, aquí us mostro el vídeo:


Una vegada acabada aquesta sessió de poesia la Rosa ens va repartit les descripcions que vam fer sobre Qui ets tu? i vam revisar-les ja que algunes s'havien de repetir per ortografia o signes de puntuació.
Va comentar també que hem de tenir curar i estar alerta amb els paràgrafs ja que hem de tenir en compte que cada paràgraf és una idea  i que cada vegada que canviem de paràgraf significa que canviem d'idea.
Sempre hem de deixar el mateix espai entre paràgraf i paràgraf i no cal separar les idees principals de les secundaries. 
Hem de desenvolupar bé les idees, no poden ser curtes semblant a titulars , cal espai per desenvolupar-les.
La introducció pot ser més curta i el desenvolupament més extens.
Per últim la Rosa va deixar un espai per a dubtes i va comentar aspectes sobre l'examen de Gener.

INFORMACIÓ EXTRETA DELS APUNTS A CLASSE , VÍDEOS PROPIS I DE LA PÀGINA DE YOUTUBE

No hay comentarios:

Publicar un comentario